M-am mutat la mare!🌴

Eforie o să fie mereu orașul meu de suflet. Îmi place să mă întorc aici, să mă plimb pe străduțele pe care am copilărit, să-mi cumpăr amandinele preferate. Uneori stau așa cu Lucian și mă gândesc că a trecut timpul în zbor și că nici nu am simțit când s-au dus anii. Parcă ieri ne plimbam pe faleză și îmi fura primul sărut…

Vorba vine că m-am mutat la mare, pur și simplu în ultimul timp mai repede am fost de găsit aici decât la București.

Pentru mine e foarte important să vin aici, în locul din care am plecat și să stau să mă gândesc la câte mi s-au întâmplat din momentul în care m-am mutat la București ca să-mi îndeplinesc visul și până în momentul ăsta.

Nu am foarte mulți prieteni cu care să mă întâlnesc la mare, însă mă bucur să cunosc oameni noi, să stau de vorbă cu ei și să împărtășim experiențele frumoase prin care am trecut.

Nu vă imaginați că am ținut-o toată vacanța într-o nostalgie. Ne-am și bucurat de zilele petrecute la plajă, ne-am distrat în familie și cel mai important am petrecut mult timp alături de copii, așa cum îmi doream. Vara asta am încercat să stăm cât mai mult la mare și până acum am reușit, zic eu. Copiii se bucură cel mai tare, normal. Noah Andrei e cel mai fericit în apă. Deși am fost și anul trecut, acum se exteriorizează mai mult și ne arată ce mult îi place. Crește inima în mine când îl văd cum se joacă în apă.

Citește și:   Ce operații am

Noah merge dimineața la 7.30 pe plaja pentru vitamina D și pentru aerosoli. Apa îl obosește repede și pe la 11.00 bagă o tură de somn pe plajă, apoi la prânz ajunge acasă, mănâncă, se joacă și mai doarme vreo 2 ore.

Sofi abia așteaptă piscina, să sara în cap și să se „mureze” așa cum făceam și eu când eram mică. Ea deja face și cursuri de înot așa că toată ziua face acrobații, sare, e în elementul ei, mai ales când stă cu bunicii.

E clar că au cu cine semăna, și eu aș sta toată ziua la plajă, cu factor de protecție, normal, să nu avem probleme. La fel și copiii, factor 50. Vă dați seama, pe vremea în care eram eu copil nu știa nimeni de protecție solară, eram toată ziua în soare, n-aveam nicio treabă. Chiar îmi plăcea să fiu cât mai bronzată. Îmi place și acum, dar apelez la autobronzant, am luat betacaroten cu o lună înainte de expunerea la soare și folosesc protecție solară din 2 în 2 ore, așa cum m-a învățat medicul.

Citește și:   Ce alimentație am avut în perioada sarcinii

Eu abia așteptam să merg la mare ca să mănânc pește (cu el am crescut), pepene, să simt briza mării, să mă bălăcesc, să simt miros de regina nopții, mirosul copilăriei mele, să mă plimb pe străduțele care acum sunt aglomerate și pline de mașini, nu așa cum erau odată…

Anul ăsta nu am ajuns la Techirghiol, la nămol, însa sper ca pana la finalul verii să ne jucăm puțin cu nămolul, să ne desenăm. Bona lui Noah nu cred că își dorește prea tare pentru că ea fuge de soare ca de naiba, să nu se înnegrească, iar eu, dacă aș putea i-aș lua culoarea pielii.

De mult nu am mai avut timp să stau la mare atât de mult cât mi-aș fi dorit eu și sunt fericită că în sfârșit am reușit. Am și cântat săptămâna trecută la zilele orașului și mi-a făcut foarte mare plăcere, am stat apoi la poze cu toată lumea și mi-am încărcat bateriile.

Citește și:   Ce voi face anul acesta de Paște

Din păcate eu nu am la cine să mă întorc, dar vă încurajez pe voi să mergeți în locurile în care ați copilărit, să petreceți timp cu cei dragi și să vă deconectați de ceea ce faceți în mod normal. Poate să fie foarte benefic pentru mintea noastră și rămânem cu niște amintiri frumoase.

Vă aștept ca întotdeauna pe paginile mele oficiale, Facebook și instagram și nu uitați să-mi spuneți în comentarii despre ce vreți să vă mai povestesc. Vă pup! 💋

Cazare Eforie Nord

Lasă un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.